Informovaní priemyselní pozorovatelia si myslia, že agentúra mohla zaplatiť niekoľko miliónov libier pre kanál YouTube. Spoluzakladateľ Derek Holder potvrdil BBC, že predaj sa uskutočnil, ale odmietol vyjadriť sa k sumike, ktorú ponúkol kupujúci.
"Chceli sme, aby sme túto značku preniesli na ďalšiu úroveň," povedal. "Videli sme, kto bol za Moonbugom a aké budú ich plány, čo by bolo, keby jadro zostalo rovnaké, ale … urobiť epizódy pre televíziu po celom svete."
Dodal, že je to ten správny čas na odovzdanie značky po "fantastickej jazde".
Little Baby Bum zvyčajne vydáva dlhé videá, často až do jednej hodiny, obsahujúce 3D animované postavy a predstavenia škôlok.
V roku 2015 povedal pán Holder novinám Guardian, že jeho žena Cannis prišla s mnohými dizajnovými konceptmi videí.
Vysvetlil tiež, že videá boli úmyselne dlhé, aby rodičia mohli pred nimi predĺžiť batoľatá na dlhšie obdobie bez toho, aby museli opakovane tlačiť "hrať" na množstvo kratších videí.
Kanál YouTube sa odvtedy rozrástol do detskej zábavnej ríše – s týždenným nahrávaním videí, časopisom dostupným na nákup online a tovarom.
Pocit hrdosti
"Je to fajn, je to neskutočné, aby som bol úprimný," povedal pán Holder a odvolal sa na miliardy názorov, ktoré jeho kanál zaznamenal. "Znamená to, že sme hrdí."
K dispozícii sú aj viaceré jazykové verzie obsahu – v nemčine, španielčine, francúzštine, portugalčine, ruštine a japončine.
Názov "Little Baby Bum" pochádza z prezývky držiteľov pre svoje najmenšie dieťa.
Spoločnosť Moonbug oznámila, že má štyroch ďalších potenciálnych kupcov spoločnosti Little Baby Bum. "Toto je príklad len jednej z mnohých značiek a kanálov online, ktoré boli veľmi inteligentné v obsahu, ktorý vytvorili pre svojich divákov," povedal Alex Brinnand, spoluautor redakcie spravodajskej stránky TenEighty.
"Pre hlavné médiá je to skoro tajomstvo, dokonca sa na chvíľu smelo – ale miliardy názorov, na ktoré nemôžu byť posmievané."
Pán Brinnand povedal, že je presvedčený, že Little Baby Bum by sa predával za "niekoľko miliónov" libier.